Besök av equieterapeuten

Min söta lilla Livi


Ja då har Livi haft sitt andra besök av equiterapeuten (typ kiropraktor på häst). Hon var mycket bättre än förra gången, men det fanns fortfarande lite kvar att jobba med...
Så det är bara för mej att massera henne.. de är juh inte de roligaste man gör.. men vad gör man inte för dom små liven.
Dirie har haft nöjet att hjälpa Åke att hugga ved. Även om hon inte är så duktig.. hon är mest ivägen. Men han var juh snäll o kastade pinnar åt henne så nu är Åke Diries bästa vän! Hon har juh annars pinnförbud för matte och det tycker inte Dirie om!!!
Fick precis veta att min nya sadel har kommit åxå.. den hade såklart fastnat i ånge. Jag skulle egentligen fått den i fredas. Men nu är den på okq8 o väntar på mej =D Längtar tills jag har slutat jobba så jag kan hämta den!

Har juh tagit beslutet att jag ska ta BE körkortet åxå.. Nu när man ska ut o köra häst överallt kan de vara bra att ha..
Men då fick jag juh det tragiska beskedet att min bil inte ens kan dra ett tungt släp.. Så de blir väl till att skaffa ny bil dåra..
Men en sak i taget.. Jag börjar med E-kortet först.. Det blir juh spännande att börja med körlektioner igen..
Det är tur jag har Denise som jag kan köra med så slipper jag vara på bilskola.. Då får jag juh en lärare som jag tycker om åxå.. Har juh dock aldrig träffat henne i den rollen förut så man vet aldig.. hon kanske är jättesträng!! ;)

Ne nu måste ja äta upp lunchen o springa ut med hundarna så ska jag åak o jobba sen!

Thing!

Kommentarer
Postat av: elin

duktigt! be-kort är alltid bra att ha... jag väntar med de ja. va ju väldigt nära att ta de för 5 år sen men de va tomt i plånkan. kanske om 5 år till då eller nåt! hehe...

2009-04-22 @ 12:50:01
URL: http://elinmalmsten.blogg.se/
Postat av: Stoffe

skönt att hästen ä bättre

2009-04-22 @ 22:33:09
URL: http://stoffevikstrom.blogg.se/
Postat av: Denise

Haha.. Jaa vänta du bara! Du lär gråta efter varje drabbning med backningen ;)

2009-04-23 @ 08:30:05
URL: http://www.geocities.com/snartfuxa
Postat av: elin

Nu måste du skrriiiiiiva! tänkte ba påminna dig =P

2009-04-23 @ 20:39:33
URL: http://elinmalmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0