Grillpremiär!!

Idag gick jag och shoppade lite efter jobbet.. jag tyckte att jag förtjänade de.. de är sällan jag gör de nu för tiden.. Hittade lite smått och gott.. Köpte även skor till Jonna och My.. de är inte lätt att köpa skor till barn.. de fanns juh så mycket att välja mellan..
Sen blev de en snabbis till stallet och hem och göra sej iordning.
Tog Dirie med mej och skulle cykla till Caroline.. men då gick det juh såklart inte att pumpa däcket.. morr! Så det var bara att promenera och jag anlände typ en halvtimma för sent.. men de gjorde inget.
Vi grillade och åt världens godaste mat. Lite olika kött och sötpotatis, sås av mangochutney och gräddfil, sallad me getost, sockrade valnötter, jordgubbar, melon, typ ruccola.. ja de var inte mycket som inte fanns med i salladen. Jättegott var det! Sen blev de kolatårta med frukt och grädde till efterrätt. *mums*
Dirie har lekt hela kvällen med Douglas och Tilda. När Tilda gått hem med matte hade Dirie och Douglas dragkamp med en leksak ett bra tag.. Sen lånade jag Carolines cykel och cyklade hem.. Skulle gissa på att Dirie är ganska trött nu iaf.. =)


Dragkampen!
Helt plötsligt så piper leksaken och då blev Dirie helt paff och tappade taget.. Hon fattade inte att de var den leksaken som pep.. så hon började se sej omkring.. haha..  Dirie har en liten förkärlek till pipleksaker! =)

ne nu blire sängen!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Therese, Alina & Meya

Pronaxen v/s Pälsmonstret :D

2009-05-01 @ 23:26:53
URL: http://thereseonline.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0