Lydnadsträning.. Tjohoo!

Ok Elin.. nu ska ja skriva lite.. =)
Har precis kommit hem efter ett par timmar i stallet följt av ett par timmar på bruks med lydnadsträning.
Blev dirigerad av Maria och Dirie gick juh hur bra som helst! Jag blir så stolt.. Hoppas bara det funkar på tävling nu åxå...
Sen dirigerade jag Caroline med Jonna o sen med Naomi. Carolines hund är i gtb för tillfället så hon fick öva med mina. Eftersom hon aldrig har varit på en lydnadstävling förut så fick hon gå ett riktigt program o se hur det går till.
Jonna var jätteduktig! Det var länge sen hon var så här taggad! Hon är juh så vansinnigt söt när hon går fot!!!
Naomi åxå, de finns inget sötare än en apporterande Naomi =)

Efter träningen for jag och Caroline på ica och köpte kebabpizza och en magnum temptation.. *Mums*

Nu ska jag ta o hoppa i säng..
God Natt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Nu ska jag läsa din blogg varje dag ;) se till att uppdatera mycket!

2009-04-24 @ 12:32:51
Postat av: elin

oooooo... bra gjort! så jävla snygg bild! redbull-hunden!

2009-04-24 @ 12:55:20
URL: http://elinmalmsten.blogg.se/
Postat av: Therese, Alina & Meya

känner igen den där bilden....häftig

2009-05-02 @ 22:30:04
URL: http://thereseonline.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0