Spår med Dirie

For ut en sväng med Anna ikväll och spårade. Inte viltspår den här gången utan personspår. La 2 st ca 50 m långa spår med en leksak på slutet.. Dirie spårade jättebra, särskilt första spåret.
Vi gjorde även en uppletande ruta där man vallar en ruta och sen lägger ut pinnar som dom ska hitta. Dirie fick leta och hitta 3 pinnar. Hon var superduktig! Fattade på en gång vad hon skulle göra..
Man blir juh så stolt! =)
Jag fick även följa med Anna när hon spårade med Indy. Då fick man se en rutinerad hund. Det var kul! =)
Jag är helt fascinerad över att hon kan spåra var jag har gått! Helt otroligt!

Imorrn är de dags för Jonna att gå anlagsprov. Det ska blir rikigt kul. Hoppas de går bra åxå =)

Kommentarer
Postat av: Brallan

Hejjeh =) Dedär tycker jag lät himla skojj, kul att de gick bra o! Hoppas du mår bättre! Puss

2009-07-05 @ 16:17:10
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/
Postat av: Therese Meya & Alina

GRATTIS! till ett Godkänt Anlagsprov!!

Kul att Dirrie verkar gilla personspår!! :)

Nu funkar vårt internet igen!! /Kram

2009-07-05 @ 19:13:21
URL: http://thereseonline.zoomin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0