Spårning

Imorse åkte jag och Anna ut till Therese i Strömbäck för att gå spår som vi la ut igår. Det blev många spår att gå. Jag la även ut ett personspår till Dirie när vi kom dit. Hon börjar bli riktigt duktig min lilla Dirie =) O Jonna har börjat tycka om klöven åxå.. Idag bar hon den nästan hela vägen hem =)
Vi avslutade spårandet med fika hos Therese i solskenet!

Therese knäppte en sån cool bild på Dirie så jag var tvungen att lägga ut den =)


Dirie har hittat favvoleksaken!!


Jonna me klöven =)


När vi kom hem tränade vi lite lydnad. Vi måste juh finslipa på momenten till Lkl 2!


Kommentarer
Postat av: Therese Meya & Alina

Tack för idag! =D

2009-07-14 @ 22:28:16
URL: http://thereseonline.zoomin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0