1 Maj!! =)

En helt fantastisk dag!
Känns som att jag hunnit med hur mycket som helst.. o vädret har varit helt underbart, jag har inte sett ett moln på hela dagen!!
Vaknade upp av en låtade Naomi vid nio..(hon löper och är helt störd typ) satte igång och badade Dirie..
Sen tog jag och hundarna en cykeltur runt på området och kikade på lite nybyggda hus.. fanns många fina.. =)
Efter det åkte jag till stallet och kikade på när Sandra hoppade en busig 4-åring. Det gick himla bra..
Sen var de Livis tur. Sandra hade lite lektion för mej. Livi har utvecklats hur mycket som helst sen vi hoppade sist. De har väl sjunkit in allt vi tränade på då.. =) Hon behöver dock träna på att hoppa två hinder i följd.. de är svårt tycker hon.. Men vi lyckades me de idag åxå.. Hoppade en oxer med blå plasttunnor under.. hon kollade inte ens på dom! Duktig Livi!! Hon kommer nog bli en rikigt duktig hopphäst =D


Naomi & Jonna trivs i cykelkorgen =)
Dom är så himla söta när dom sitter bredvid varann i cykelkorgen och kikar !!

Nu har jag nyss badat dom små vovvarna.. så nu är alla hundarna rena och fina! Mycket skönt!! =)
Så nu blire lugnt resten av kvällen.. ska juh upp och jobba imorrn..


Kommentarer
Postat av: Therese, Alina & Meya

Vilka korgflickor! Tänk att de är så små att de rymms båda två i samma korg :)

2009-05-01 @ 23:24:17
URL: http://thereseonline.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0