Livi är fantastisk!!

Livi utvecklas i raketfart!!
Hoppade henne idag, Sandra hjälpte mej. Hon höjer och höjer och bygger på.. hehe.. men de går jättebra! Livi är så duktig, hon är totalt orädd och tycker att det är supperkul att hoppa!!
Idag har vi hoppat kombination med två oxrar, kring 70-80 cm höga typ.. hon sprang förbi andra oxern två gånger men de var mitt fel.. jag tvekade.. Men annars hon hoppar gladeligen! Trots att hon är jättetrött så är hon lika taggad att komma iväg, men hon är lugn o fokuserad i anridningen. 
 Vi hoppade även ett plank för första gången.. inga problem!
Innan hjälpte jag Sandra när hon hoppade Carabus. Han är juh bara såååå läcker! O duktig! Han är aningen vassare än Livan alltså ;)  Men vi kommer...
Nu är de dags för kloklippning och lite Grey´s Anatomy =)


Livi i sitt nya träns

Kommentarer
Postat av: Brallan

Kul att de går så bra :-D Hon är söt Livan! Ge henne och pojkarna en puss på gomulen från mig, Kungen kan kan få en liite större puss ;)

2009-05-19 @ 12:46:04
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0