Sollefteå..

Är nu i sollefteå i sommarvärmen (+20) och hälsar på familjen.. Igår grillade vi allihopa, Fredde, Madde, Jonna, My, jag och Mamma o Pappa.. Himla  gott och trevligt! =)
Innan maten lekte jag me Jonna och My.. vi cyklade på min "nya" cykel.. De tyckte dom var jätteskoj! Jonna tog en tur på motorcykeln på gräsmattan åxå..
Faster hade med sej nya skor hem som var väldigt omtyckta.. =)
Dirie försökte som vanligt leka med Vicky men hon var lite svårflörtad.. som vanligt..
Sen kom Malin, Yenna och Indra och joinade.. =) Vi satt o surra ett bra tag och sen åkte Madde, Fredde & Malin hem.. Jonna hade somnat i min säng, så jag har delat säng med henne inatt. Mysigt! Jag vaknade före henne(!!!). My sov ännu längre..
Nu ska jag gå o se vad dom vill hitta på idag.. =)


Tjejerna med nya skor, My ville inte le.. =)


Jonna på motorcykeln!


Dirie försöker leka med sportpudeln Vicky..


Jonna och Faster, med fasters "nya" cykel


Jonna, My och Faster


Kommentarer
Postat av: Maria

Söta tjejerna!!=)

2009-05-03 @ 13:45:45
Postat av: Therese, Alina & Meya

Vilka fina bilder på dig och småtjejerna!

Vicky verkar vara "skalad" oxå =)

2009-05-03 @ 20:54:41
URL: http://thereseonline.zoomin.se
Postat av: Frida

ja jag tyckte ju att jag skalade Pernilla när jag trimmade henne sist, men Vicky är ju riktigt "tight" klippt ;)

Himla söta bilder på tjejerna också! (både hundarna och männinskorna)

2009-05-04 @ 08:55:33
Postat av: elin

himla tråkitgt att jag inte va hemma just nu när du va det =( men jag försöker hitta en helg när jag ska maka mig upp en helg. jag är fortfarande i sthlm och väntar på att ante ska fixa bilen så vi kan köra hem nån gång. men jag tror vi åker i natt så vi är hemma i morgonbitti jobbigt men sant. va snygg vicky va då? hehe... verkligen sportigt! maggan hon va lite skärrad över huvudstan till en början men nu går de bättre. vi hörs nåt puss å kram

2009-05-05 @ 09:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0