Middagsbjudning, adventspynt mm

Jag har haft en riktigt härlig helg efter en hektisk arbetsvecka.. Har varit saker varje kväll, inte bara jobbiga saker men..
I tisdags blev vi bjudna av jobbet på middag på Invito. Jag åt lammytterfile med chervrerisotto. Det var bland de godaste jag ätit i mitt liv!!
I tisdags var vi hos Carin och hade lite knytkalas och ett litet möte om jobbet och på torsda hade vi kundkväll..
Så i helgen har jag bara tagit de lugnt.. Tittatt på idol, plågat Dirie med badning och klippning, adventspyntat, pysslat med Livi och igår bjöd jag Anna och Jonas på porterstek. Dom hade aldrig ätit älgkött förut och så kan man juh inte leva!! :P
Ikväll ska jag och Caroline gå på bio och se New Moon.. Jag ser verkligen fram emot de!! Har längtat sen filmen kom på bio. Läste ut boken nu i veckan och böckerna är såå bra!

Dirie bara växer och växer.. undrar vart detta ska sluta!! De kommer juh bara välla ut valpar sen.. haha
Mamma Zelda och Helena har idag vunnit guld och tagit 1:a pris i lydnadsklass 3! Stora gratulationer! Bra jobbat! =)



Nyklippt tjockis =)






Nu är de bara 2 veckor kvar!!



Kommentarer
Postat av: Therese &Co

Härlig valpmage!

2009-11-29 @ 22:12:32
URL: http://domestictherese.blogspot.com
Postat av: elin

alltså... jag börjar bli rädd! =)

2009-11-30 @ 13:42:22
URL: http://elinmalmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0