söndag.. igen..

Då var de äntligen helg.. Jobbade igår hela dagen. Vi hade lite extra öppet så jag jobbade till 17. Så nu känns de skönt att vara ledig en dag..
Började dagen med lite lydnadsträning med Dirie. Hon är så himla duktig. Hon är snart redo för lydnadsklass 3! Rutan gjorde hon klockrent idag!! Det mesta funkar väldigt bra!
Efter lydnadsträning och frukost åkte jag till stallet. Tränade på en övning jag fick av Elin när jag pratade me henne för någon dag sen. Lite galoppbommar. Livi var som vanligt taggad och lite het i galoppen. Första gången snubbla hon halvt igenom alla bommar men sen skärpte hon sej och då gick de bättre. De gick fortfarande fort men hon jobbade på iaf =)
Det är väl bara att fortsätta nöta så går de nog bättre och bättre. Hon behöver juh bli starkare också.

Sen åkte jag o Anna på intersport o tittade på vinterjackor. Jag har tänkte att jag ska kosta på mej en ny riktigt bra jacka iår. Hittade en som jag gillade jättemycket! Ska nog slå till på den.. ska bara råna en bank först.....

Måste bara lägga upp en liten söt bild på mina små tjejer. Jag o Anna hade fimkväll igår och Naomi och Jonna låg och sov sked i soffan.. hahah :D


Inte bästa bilden men..


Kommentarer
Postat av: Therese & Co

mysiga småtjejer på filmkväll (jag menar jonna & naomi alltså, inte du å anna hahahaha)

2009-10-11 @ 19:57:28
URL: http://thereseonline.zoomin.se
Postat av: Fille

Haha! Va söta de är :)

2009-10-12 @ 18:19:05
URL: http://feliziaaslund.bloggagratis.se
Postat av: sandra

åhh så gulliga!!!

2009-10-13 @ 14:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0