Tjejmiddag..

Nu har jag äntligen fått helg efter en lång arbetsvecka. Hade iaf bra kunder på jobbet idag =)
Ikväll bjöd jag Caroline och Anna på middag. Det blev kycklingchipsgratäng och chevreostsallad.. *mums*. Jag är väldigt glad i chevre! =D
Till efterrätt blev de chokladglass!
De blev en väldigt trevlig kväll.
Vi har även fått ett litet tillskott i familjen. En liten flicka som heter Inka. Hon är en lite dvärgpudeltik. Hon ska vara hos oss till på månda medans Helena är i finland och vinner priser med Zelda och Lelle. Denise är med också och vinner priser med Wille.. Hoppas vi iaf =)
Nu ligger lilla Inka ihopkurad på en kudde med huvudet på min ena hand =) Hon är väldigt söt!!


Kommentarer
Postat av: elin

de blev ingen magsjuka. ny mobil=iphone 3g, väldigt rolig!

2009-10-25 @ 12:33:54
URL: http://elinmalmsten.blogg.se/
Postat av: Therese & Co

Lät som en spännande recept det där. Lägg gäran ut det på Bloggen ;) Hoppas ni hade en skön kväll. Mysigt med en liten Inka på besök.Vi håller tummar och tassar för Helena och Denise =)

2009-10-25 @ 17:20:36
URL: http://domestictherese.blogspot.com
Postat av: denise

jag är väldigt glad i mat! :)

2009-10-29 @ 11:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0