Sthlm Hundmässa 2010

I lördags åkte jag och Denise ner till Stockholm i snökaoset. Det blev ingen rolig bilresa ner precis. Det toksnöade och var dålig sikt hela vägen ner. De tog oss 9 timmar att komma fram. Vi bodde alla hos Maria och Andreas. Även Helena och Heidi. Vi trängde ihop oss i deras soffa =P Väldigt snällt av dom att låta oss bo hos dom! Tack för det! =) När vi äntligen kom fram bjöd Maria på en väldigt god middag.
På söndagen gick vi upp tidigt och åkte till Älvsjömässan. Det gick väldigt bra för oss där iår =)
Zeo placerade sej om 2:a bästa hane, Trillian blev 3:a bästa tik. Imani blev 2:a i juniorklassen med CK, men blev oplacerad i bästa tik.
Det var nära ögat att Imani vann sin klass, men efter låång betänketid bestämde sej domaren att sätta henne som tvåa.. skit också!
Jag är väldigt nöjd endå. Imani skötte sej bra. Charmade även domaren med en liten puss. Hon fick en väldigt fin kritik också. =)
Efter utställningen var det bara att sätta sej i bilen igen. Det snöade ännu mer på vägen hem. Trodde att det var omöjligt med så mycke snöfall! Hela vägen hem snöade det så vi hade typ 30 meter sikt. Det tog 10 timmar hem. Kl 2 på söndagnatt var jag och Denise hemma. Då stöp vi i säng och jag har nog aldrig sovit så hårt nångång!



Zeo


Imani


Bus-Heidi


Nu ska jag packa de sista och imorrn blir de ut och åka bil igen. Ska till Sollefteå och fira jul =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men va kul att det gick bra! Bra jobbat lill Imani :) Kuuul att du snart är här! Puss

2010-12-23 @ 08:21:24
Postat av: denise

Bus-Heidi och min näsa! :)

2010-12-24 @ 14:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0