Nytt år..

På nyårsafton var jag bjuden hem till Karin och Stefan. Vi var typ 22 st som åt en mycket god trerätters middag, lekte lekar och umgicks! Det var väldigt trevligt! Träffade massa nya trevliga människor!
I helgen har det snöat massor och jag och Livi har varit ute o ridit i djupsnön. Livi tycker nog att de är jobbigt men jag tycker att det är mysigt :P Livi gillar nog snön iaf för hon doppar mulen hela tiden i snön när vi är ute o rider =)

Idag har jag och Sandra varit o hälsat på Dirie o puppisarna.. Dom börjar bli farligt söta nu alltså!!! Nu går dom lite smått också.. om några dagar är dom nog inte så stillsamma längre!
Lägger ut bilder i galleriet!

Nu har jag precis gjort daimglass som jag tänkte smaska på ikväll.. hoppas den är god! Men först blir de middag!

Bilder från nyår..

Vårt ballongberg.. mitt lag kom tvåa.. hmmmff.. :P


Värdinnan


Twister var också en av lekarna..


Kommentarer
Postat av: Therese & co

Ser ut som om ni hade kul på nyår =)

2010-01-05 @ 11:25:44
URL: http://domestictherese.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0