Äntligen tillbaka!

Nu har jag äntligen fått tillbaka min dator som har varit inne på en smärre service =)
Så nu kan jag skriva lite här igen..

Har juh nyss tillbringat en vecka i bulgarien, vilket var varmt och skönt. Vi hade strålande sol hela veckan så nu har man blivit lite beige åxå =)

Åkte iväg men hela familjen, Ma, pa, mormor, morfar, Fredde, Madde, Jonna och My. Vi åkte för att fira mammas 50årsdag,

Vi bodde på ett fint all inklusive-hotell med väldigt nära till en fin strand. Maten hade kunnat vara bättre, men annars fanns de inte så mycket att klaga på.
Sen jag kom hem har de väl inte hänt så där jättemycket mer än att jag har fortsatt min träningshysteri med hundarna, börjat rida Livi igen och i helgen var Denise  här på en snabbvisit.
Igår städade jag HELA lägenheten och idag har jag rensat landet och gallrat morötterna. Så nu var de gjort åxå =)

Måste lägga ut lite bilder på mina käraste åxå..
 


Diries hopp...


forts... de är liiite luft emellan..


Så här ser tydligen Dirie ut när hon tävlar lydnad.. haha :D


Hotellet i Bulgarien


Småtjejerna i poolen


Mysan tuggar äpple.. Söööt!!


SöötJonna!!


Kommentarer
Postat av: Therese Meya & Alina

Såg härligt ut i Bulgarien! Diries hopp är så himla häftigt! =)

2009-08-03 @ 20:47:13
URL: http://thereseonline.zoomin.se/
Postat av: elin

va stor dom blir fort småtjejerna! kul att ni hade de bra! kramen

2009-08-04 @ 14:22:51
URL: http://elinmalmsten.blogg.se/
Postat av: Brallan

Inte å leka med den bilden på Dirran, haha =) Så söta tjejerna är också!! Hoppas allt är bra!! Puss o Kraam

2009-08-06 @ 16:44:45
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/
Postat av: Frida

Kul att du kommit igång med bloggen igen, har saknat den =)

DIRIES HOPP!!!!! Herregud! =)

Kram

2009-08-07 @ 07:58:30
Postat av: Sandra

haha, värsta hoppet hon gör på bilden!! :-)

2009-08-07 @ 15:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0