Middag på 5 Knop

Igår var vi ut med jobbet och åt på ristorante 5 Knop.
Jag rullade typ hem. De är en italiensk resturang med helt fantastisk mat!
Vi fick först in en tallrik med salami, parmaskinka 36 månader lagrad parmesan och lite annat smått och gott. Sen kom de hemgjord pasta med sås m oxfile och karl-johan svamp o massor med parmesan.. mums! Sen fick vi in grillad oxfile, lammracks och chorizokorv.. Det var gottt!!! Till efterrätt fick vi en helt underbar chokladkaka!

Innan vi åkte till resturangen hade vi en lite prisutdelning på en säljtävling vi haft under våren. Jag vann en digitalkamera!! =)
den verkar rikigt bra!

Provknäppte lite..

Jonna


BusDirie

Har hoppat med Livan idag. Hon hoppade riktigt bra idag! Hade inte alls problem med avståndsbedömningen innan hindren som hon brukar ha. Vi hoppade en liten bana. Gick kanon =) Vi känner oss redo för träningstävlingen på lördag =) Livi tyckte att de var väldigt roligt och var väääldigt pigg!

Kommentarer
Postat av: elin

duktig du är på jobbet gummsilumsi! men hörrö sälj den där kameran å använd din istället för den tar 120% bättre bilder tyck ja om man jämför... hehe. puss hörs snart

2009-08-12 @ 23:04:42
URL: http://elinmalmsten.blogg.se/
Postat av: Frida

Maten lät ju kanon god, de vattnas i min mun ;)



Du är ju bäst på att sälja, de har jag alltid sagt =)

2009-08-13 @ 08:34:18
Postat av: Therese &co

Dirie ser ut som en söt liten valp! Grattis! till kameran!

2009-08-13 @ 21:28:51
URL: http://thereseonline.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0