Ny dag me nya erfarenheter..

Idag åkte ja och Anna till brukshundsklubben och tränade. Tränade lite lydnad med Dirie, vissa moment bara. Det gick ganska bra idag. Vissa detaljer med runtan som krånglar bara.. suck!
Både jag o Anna kände att humöret inte var på topp så vi lämnade lydnadsplanen och tränade agility istället! Det var juh superkul! Naomi var taggad! Jätteduktig! Jonna var lite seg men endå duktig.
Sen Dirie då som inte direkt har haft ngn agilitykarriär. Det gick jättebra!  Kanske hennes nya gren? Vi måste juh ha nåt att tävla nästa år åxå =)
 
Efter träningen åkte jag till stallet. Jag och Sandra bestämde oss för att rida och bada med hästarna.
Det var juh lättare sagt än gjort i Livis fall. Det var juh jätteläskigt att gå ner till vattnet. Till slut fick jag gå ner i vattnet med skor o allt på mej och då gick hon med ut. Då började hon slå med ena frambenet i vattnet. Det var väl hennes sätt att kolla att de inte var farligt el nå. Hon plaskade på rätt ordentligt och hela jag blev blöt ungefär. 

Ikväll har jag varit och hälsat på Frida som jag inte sett på hela sommarn känns de som! Det var trevligt! =) 


Livi i vattnet...


En annan dag i solskenet!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vi hade väldigt trevligt =) Lycka till ikväll!

2009-08-18 @ 08:34:54
Postat av: Therese& Co

Härligt med hästbad! =D

2009-08-18 @ 14:48:43
URL: http://thereseonline.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0