helgmys!

I fredags kom mamma och pappa hit för att hälsa på oss i helgen. Med sej hade dom Vicky, Dolly och Naomi. Det har varit full fart hela helgen. Dolly och Imani har busat så det flygit tänder.. haha.. skönt att dom börjar lossna, dom är ju så himla vassa!!
Lördan började vi med lite shopping. Jag hittade en jacka på utförsäljning för 499:-, hade kostat 1799:-. Ganska ok. Sen shoppa jag loss på gina tricot också. Trevligt me lite nya kläder!
På kvällen åkte vi till 5 Knop och åt midda. En helt fantatisk italiensk middag! Vi åt en avsmakningsmeny. Förrätt med bla parmaskinka, parmesanost och bröd med svart tryffel. Mellanrätt med en tryffelrisotto och en oxfilepasta. Varmrätten var ryggbiff och lammracks. Det köttet var så gott så det går inte att beskriva med ord! Till efterrätt fick vi en pannacotta med citron. *mums*
Efter middan åkte vi till stallet och släppte in hästarna och sen landa vi i soffan och såg på millenium.
Idag har det varit jättefint väder så efter mamma och pappa åkte hem tog jag mej en ridtur med Livi.

Ja nu är familjen fulltalig igen. Trodde nästan att fru Swahn hade skickat hit en annan hund och behållit Naomi hos sej. Men efter en lite rakning på nosen såg jag att det var Naomi som kommit hem. Hon såg typ ut som en Bichon Frisé.
Jag har klippt lilla Dolly idag också. Såå söt blev hon! En gladare hund än Dolly går nog inte att hitta! haha.. hon är riktigt charmig! Hon har fått mycke av Dirie.


Så här trött blir man av allt bus.. =)


Imani


Dolly




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag döööör så roliga dom ser ut :)

2010-04-16 @ 16:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0