Duktiga Djur!!!

                 

Idag har jag och Livi varit på klubbtävling på Surf. Vi hoppade en klass 50 cm clear round och en klass 70 cm.'
Vi var felfri på 50 cm och fick då vår första rosett =)
I 70 cm-klassen blev vi felfri på grundomgången men fick sen ett nerslag på omhoppningen. Men jag är jättenöjd med vår insats! De är ju vår första riktiga tävling om man inte räknar träningstävlingen vi var med på i augusti.
Hon är så duktig min lilla poa!
Hon blev av med lite päls igår också.. hon var inte överförtjust i att bli klippt så de blev bara en halsklippning. Hade tänkt skala hela henne men de får bli nästa år!

Igår var jag på pudelklubben norra avd´s årsmöte. Då var de bla prisutdelningar för att duktiga pudlar som tävlat under året.
Jag fick mitt och Jonna´s pris för både Norrlands och Sveriges vinstrikaste viltspårspudel! Det är så himla kul att hon vann den listan!!
Sen kom Dirie tvåa på lydnadslistan. Vi var hack i häl på ettan men de räckte inte ända fram.. men en andraplats är hyffsat endå =)
Det var även flera andra från Domestic som varit duktiga, Geisha vann utställningslistan och Zeo tvåa, Meya vann Domestic´s vandringspris till årets allroundpudel, Lelle vann SAR-listan bla... 



                 
                 Jonna har hittat en vääldigt bra pinne.. =)


Kommentarer
Postat av: Therese &co

GRATTIS! VAd roligt att det gick så bra med Livi! Du är duktig med alla dina djur =D Kram

2010-02-14 @ 22:44:48
URL: http://domestictherese.blogspot.com
Postat av: Fille

Hahahaha! Ja, de gjorde vi allt :D Grattis till rosetten!

2010-02-15 @ 21:57:06
URL: http://feliziaaslund.bloggagratis.se
Postat av: Brallan

Duuuktiga!! =D Roligt att de går så bra! Hoppas de är bra me dig o alla pälspolare. Hon är ju för hemskt söt lillan! Puss

2010-02-16 @ 19:58:13
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0