de börjar ljusna..

Nu börjar de lösa sej lite med stall och allt.
Har hittat en bra stallplats på Röbäck. De blir lite längre att åka men större möjligheter. De känns väldigt lyxigt för hon som har stallet släpper ut, tar in, mockar och fixar mat varje dag. Så om jag inte ska rida behöver jag inte åka dit ens..
Stallet var väldigt fint också och nära till Surf. Så nu ska ja försöka få plats i en träningsgrupp för hoppning på söndagar som är till för dom som inte är på tävlingsnivå än. De kommer bli kanon! =)
Har fått massa svar på annonsen om medryttare också. Många som verkar bra. Jag ska träffa några tjejer nu närmaste dagarna så jag hoppas jag hittar någon som känns 100% bra!
Nu känns tillvaron lite ljusare igen.. hoppas inga fler bakslag kommer nu bara!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0