lilla brukspudeln

Jag har nog fått en riktig brukspudel.. igår bar Imani metallapporten ett varv runt vardagsrummet!!
Vi har lite smått börjat öva överlämning av saker. För några dagar sen hitta hon en pinne på gården som Jonna burit dit. Hon tog upp den o när jag ropa kom hon med den och bytte den mot en godis. Det har hon gjort flera gånger nu. Måste börja öva med roliga leksaker och sånt också så vi inte får problem med de sen..
Hon drar sej inte för mycket. När jag tappar saker i golvet som slamrar som tusan springer hon dit och kollar vad de var, hon blir inte rädd o springer åt andra hållet.. Hon är verkligen speciell!
Det ska bli väldigt intressant att se henne på mentalbeskrivningen.
Utställningsträningen går framåt också. Hon har lärt sej att ställa sej framför mej och stå still. Hon springer ganska fint i kopplet stundvis också.
Det kan nog gå bra på utställningen!


Matte var inte snabb nog fram med kameran när hon bar metallapporten...



Hon tyckte att Naomis korg var väldigt bra =)


Naomi har bott hos Susanne några veckor nu. Det låter som att hon lever livet! 100% uppmärksamhet.. Det behöver Naomi! Även om vi börjar sakna henne här hemma så vet jag att hon stormtrivs hos Susanne. Så bra att hon inte alls vill lämna huset, inte ens för en kort promenad! Susanne måste koppla henne för att få henne från gården. Haha!



Kommentarer
Postat av: Therese & Co

Det bådar gott! Både med bruks- och utställningsplanerna =) Vad söt hon är i Jonnas lilla korg!

2010-03-28 @ 19:44:13
URL: http://domestictherese.blogspot.com
Postat av: Therese & Co

Naiomis korg menar jag förstås.... ;)

2010-03-28 @ 19:45:43
URL: http://domestictherese.blogspot.com
Postat av: Fille

Jaa, himla härligt :) Lilla damen växer så det knakar ser jag!

2010-03-30 @ 23:17:27
URL: http://feliziaaslund.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0