Maskerad

Igår var jag på maskeradfest som min arbetskompis Lisa och två till anordnat. Temat var kända par med fri tolkning. Alla var väldigt fint klädda och ingen hade lyckats välja samma klädsel!
De började med fördrink och mingel och sedan blev de middag. Jättegod mat var det och efter middan blev de lite tipsrunda och knep och knåp innan efterrätten som var en fantastisk kladdkaka!
Sen skakade vi våra lurviga på dansgolvet en stund innan det blev dags för mej att dra mej hemåt. Lilla Imani vill ju helst inte vara ensam så länge så jag fick vara en partypooper..   =(

Men jag är desto piggare idag. Har rakat lite nosar, klippt klor och rensat öron. Nu sitter jag och väntar på en liten dvärgpudel som jag ska hjälpa till att klippa ner. 
Ikväll ska jag och Livi på hoppträning. Det ska bli himla kul.. hoppas jag..
 


Värdparet som Shrek och Fiona


Jag, Carin och Sara som Tant Grön, Tant Brun & Tant Gredelin

Mer bilder på fler fina deltagare finns i galleriet!


Kommentarer
Postat av: Therese & Co

Åh vilka härliga bilder! Kul idé med kända par!

Ps.Fanny är jättnöjd!

2010-03-16 @ 11:50:30
URL: http://domestictherese.blogspot.com/
Postat av: Brallan

Hahahaha, så jäla bra! Fanns många gobitar i galleriet =D Hoppas allt är karamell! Pussar

2010-03-22 @ 17:17:15
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0