Snöyra & valpbus

I helgen har jag och vovvarna varit i Sollefteå. Där blev de fullt hus. Dolly blev väldigt glad när hon fick träffa mamma och syster. Hon är ofta väldigt glad....  =)
Dolly och Imani har busat som tusan i snön och sen sovit som stockar i flera timmar!
Jag passade även på att umgås med mina kära vänner Malin, Felizia och Elin och så hade jag sån tur att Maria kom hem så vi hann ses en liten sväng också =)
I lördags var vi barnvakt till Jonna och My. Ytterligare två små busfrön! Dom är för söta alltså!

Nu i veckan är Madde inneboende. Trevligt med sällskap.
Det fortsätter att snöa.. helt otroligt.. idag har jag trotsat stormen och varit ute på en härlig ridtur med Livi! Igår fick Dirie följa med på ridtur också.

Bilder på busfröna finns i galleriet!

Kommentarer
Postat av: Frida

Helt otroligt söta bilder!!!!!!!=)

2010-03-03 @ 09:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0