sommar, sommar, soooommar...

Nu har jag varit dålig på att uppdatera på ett tag.. V
ärmen har ju äntligen hittat till Umeå och de är så underbart!!
Förra helgen var jag i sollefteå och hälsade på la familia.. =) Lördagkväll spenderade jag med min kära vänner Malin, Felizia och Elin.. drack lite vin och sen lite utgång.. Trevligt!
Imani och Dolly var som vanligt väldigt glada att träffa varann.. Dolly är ju alltid glad.. Tror inte att jag träffat en sån glad hund nån gång!! =)
Jonna och My sov över hos oss på lördag också. Dom är ju för roliga.. =) Nya fina cyklar hade dom fått också.. men faster fick inte låna!!

Nu i helgen har jag pysslat med lite nödvändigt ont. Tvättat massa hästgrejer som jag ska sälja.. hästhår överallt!!
Igårkväll blev de lite umgås med Karin, Ida, Liv och Stina.. Tittade in på TC en sväng också. Märks att värmen kommit.. uteserveringen var proppad!


Dirie leker med sina barn..


Dolly


                      
                     Jonna & My, stolta cyklister =)


Har ju börjat twittra också.. så nu kommer mitt twitter upp här på bloggen under min profilbild =)


 

Kommentarer
Postat av: elin

asså en sån cykelkorg vill ja me ha! så söt dom ä. pöss

2010-05-17 @ 11:42:38
URL: http://elinmalmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0