Finbesök..

I fredags kom min kära vän Malin hit för att hälsa på mej i helgen =)
Vi hade lite fredagsmys, tog det lungt och såg på idol och åt godis. Jag jobbade i lördags så då fick de bli en lugn kväll. Efter jobbet i lördags möttes vi upp på stan och shoppade en stund och sen blev det hem och svira om till party-stassen och ställa om till fest. Vi fick också sällskap av Maria och Carin. Sen blev det utgång på schlagerklubben. Vi hade en riktigt rolig kväll och de känns ju idag.. :P Har varit småseg hela dagen. Blev lite slappning i soffan med nya Beck-filmen innan Malin åkte hem.

Ikväll har jag äntligen fått rida. Jag kom i tid och var frisk och kry. Och som pricken över i:et så var det hoppning idag.. wohooo! :D Så roligt!!!
Träningsvärken lär komma smygande här i början av veckan.. härligt!
Nu ska ja lägga mej i sängen och se "Remember me"  =)



Kommentarer
Postat av: Brallan

Välldans suverän helg gulla ♥ Kul me ridningen å :D Puss!!

2010-11-02 @ 07:46:17
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/
Postat av: Brallan

Taack söting :D Jaaa, jag viiiiiill se den, störd är jag redan haha! Vet inte, men tror den heter Saw 3D :) Pyss'n

2010-11-05 @ 09:52:14
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/
Postat av: Brallan

Taack gullan <3 Men hurru nu fåru allt uppdatera så man har nått nytt att kommentera på ;) (ska jag säga, haha)! Ja, de är rätt mys me snö alltså! Puu uuss

2010-11-11 @ 23:15:30
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0