Mys-sönda.. till en början..

Har haft en riktig mysdag idag.. Kan inte minnas senast jag hade en helt ledig dag utan nåt inbokat.
Jag mös ner mej i soffan imorse med lite Gossip Girl-maraton. Sen gjorde jag iordning lite varma mackor med kantareller och västerbottenost och tyckte att jag fick en riktig lyxlunch. En stund senare började jag må illa och fick ont i magen och de blev bara värre och värre. Ja måste ha utvecklat nån sorts allergi mot kantareller.. förra helgen åt jag en kantarelltoast när jag och mamma var på marknad och då fick jag jätteont i magen. Sista gången på länge jag åt dessa svampar!!

Igårkväll hade jag och Caroline en liten kräftskiva bara hon och jag. Första gången för iår jag åt kräftor. Det var väldigt gott! Blev en härlig getostsallad till också! =)
Efter det blev de cheesecake till efterrätt och lite nostalgi med Pretty Women =)

Nu hoppas jag att jag blir pigg snart, men det blir nog fortsatt mys i soffan ikväll med lite film.
Tur man har ett gäng kramgoa hundar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0