söndag.. igen

Vart tar veckorna vägen??
I veckan har det hunnit blivit vinter, vilket jag tycker är himla härligt. Sörjer iaf inte minusgraderna. Det blir inte lika blött och skräpigt inne när de är fruset ute!
Har haft en riktigt lugn och skön helg. Det behövdes! Startade helgen med en prommis med hundarna och sen åkte jag och köpte massa gofrukost och njöt halva dagen =)
Efter det blev de lite renovering av Imani, ett helt nödvändigt bad, men efter en kvart ute var den fina föningen förstörd. På kvällen åkte jag och Jonna till Maria och Magnus och spelade lite sällskapsspel. Mycket trevligt som vanligt =) Jonna spöade oss i yatzy hela tiden...  neeeee :P

Idag åkte jag och Maria (med Dino, har så många marior i mitt liv nu :) ) till Innertavle och gick en promenad med Dirie, Imani och Dino. Dom busade hela promenaden och när vi åkte hem var alla tre dyngblöta och väldigt trötta och nöjda =)
Ikväll var det dags för ridning. Jag var riktigt taggad idag eftersom jag har missat ridningen två gånger nu. När jag kom till surf var det som halvmörkt och inga människor nånstans. Ne då visade sej att det är teorivecka. Det hade jag helt missa. Jag som hade tänkt gå på några föreläsningar som skulle vara under veckan.. ja så de blev ingen ridning idag heller.. suck! stannade kvar och titta på en hoppträning istället!


Familjen Bus





Dirie gillar snön iaf!





Kommentarer
Postat av: Brallan

Fiina bilder :) Ser hemskaste mysigt ut! Taack skrutt ♥ hoppas också de ska gå vägen. Hahah, ja visst är jag, är lite kämpigt med renrasig snickare/målare/alltiallo som man är så går de rätt bra, tsssss ;) Annars då? Några inplanerade hundaktiviteter? PUSS

2010-10-26 @ 20:41:00
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/
Postat av: Brallan

Fiina bilder :) Ser hemskaste mysigt ut! Taack skrutt ♥ hoppas också de ska gå vägen. Hahah, ja visst är jag, är lite kämpigt med renrasig snickare/målare/alltiallo som man är så går de rätt bra, tsssss ;) Annars då? Några inplanerade hundaktiviteter? PUSS

2010-10-26 @ 20:41:41
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0