Ny frisyr!

Dags för ett litet inlägg nu tror ja bestämt!
Har inte hänt så jättemycket sista tiden, då blir jag dålig på att skriva.
Jag och Dirie kämpar på med skidåkningen. Jag börjar få bättre kläm på de nu! Nu har vi ökat till att åka 4 km varje gång, men nu känner jag att det är dags att öka till 6 km. Det går ganska fort att träna upp sej.. roligt!!! Dirie gör framsteg med draget. Hon drar som mest i nerförsbackarna. Hon behöver verkligen ha med sej någon annan hund som springer framför så hon får jaga, då drar hon väldigt bra!
I söndags var jag och Helena i Holmsund och åkte. Det spåret var superkul! Det var väldigt kuperat vilket Dirie (och jag) tyckte var roligt! Det gick väldigt fort att åka 4,4 km då! Det spåret måste vi åka fler gånger, väntar bara på att de ska komma lite ny snö. Nu var det så himla hårt och isigt. Backarna blev ju livsfarliga då eftersom Dirie taggar till som mest i nerförsbackarna! =)

I måndags var jag hos Helena för lite frisering. Jag hjälpte henne att göra slingor, och sen klippte hon Imani. Vi bestämde oss för att klippa henne i bollar. Känns skönt att ha lite mindre päls att borsta och klippa. Hon blev så snygg lilla gumman! Nu blir det till att bygga muskler och massa så kommer de bli prima =)





Helena bjöd mej på Leilas "Rocky roads". Ojojoj.. det måste jag göra här snart! Inte tråkiga godisar! Har nu sett på Leila bakar senaste 2 veckorna.. kommer bli ohälsosamt i längden..haha! Mycket gott gör hon! Förra veckan gjorde hon Bounty cupcakes, dom måste jag prova! =)

Ett litet tips till alla som vill ha bra hårprodukter. Nu kan alla som har en blogg eller facebook tävla och vinna hårprodukter från Hårizont. Gå in på Hårizont´s blogg, där finns instruktioner.




Kommentarer
Postat av: Brallan

Jaaa! Dumma dumma sjuka :( SnyggImani, passar finfint i bolla :) Kul att de går bra me skidorna också, duktiga ni! Pusss

2011-02-03 @ 17:56:27
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hmmm,vem bestämde vad sa du? ;)

2011-02-03 @ 20:21:44
Postat av: Helena

förra inlägget var mitt ;)

2011-02-03 @ 20:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0