Skåne

Min Skåne-resa i bilder..
Åkte och hälsade på Livi i Osby. Var så roligt att få träffa henne igen och få se hennes föl Julia. Hennes nya ägare var jättetrevliga och jag är väldigt nöjd med hur hon har det nu!
På söndagen döptes lilla Bo och på kvällen tog vi en liten biltur ut till havet. Caroline, Jonathan och Ola tog ett dopp. Jag och Bo stog och badade fötterna bara =)



Gården som Caroline och Jonathan bor på.  ( & jag gjorde)


Livis kompisar


Lycklig återförening =)


Livi och Julia


Julia hittade en liten pinne att tugga lite på..





Nyaste tillskottet i flocken, en väldigt söt hingst!





Några andra av deras hästar som gick i en annan hage.


Sååå tjusig tinker och en tinkerkorsning


Bo och prästen


Sötaste Bo





Nöjda efter badet



Kommentarer
Postat av: Marajja

Fin tripp ser de ut att ha varit och fina bilder!!:)Saknar dig!! Men ses snart iaf hoppas jag! hihi... pusss

2011-07-16 @ 00:06:58
URL: http://miaria.blogg.se/
Postat av: Therese & Co

Superfina bilder!

2011-08-07 @ 20:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0