Utställning Vännäs

Igår var vi på utställning i Vännäs i den underbara värmen. Det var helt sjukt varmt. Vi kom hem med lite blandade resultat. För Imanis del gick det inte så bra. Däremot för brorsan, Dino gick det bättre. Han blev 2:a bästa hane med CERT och reserv CACIB =)



Dino in action



Casper


Imani

På kvällen var det Domestic-middag ute hos Helena och Markus. Vi blir bara fler och fler för varje gång. Igår tror jag vi var 18 st. Vi åt grillat, drack vin och surra. En mycket trevlig kväll!





Kommentarer
Postat av: Therese & Co

Fina bilder! Jag håller på att ladda över mina bilder nu...får se om det blev några bra kort! Kram och tack för senast =)

2011-06-12 @ 22:01:55
URL: http://domestictherese.blogspot.com/
Postat av: Maria

Fina bilder och tack för igår! :)

2011-06-12 @ 22:54:06
Postat av: denise

kolla min blogg då! :)

2011-06-15 @ 16:39:32
Postat av: Brallan

DU är fantastisk gulla <3 ...fast blind ;) Finvovvarna å! Hoppas ni har varmare nu, vinter har vi väl för böveln haft nog med! Puss!!

2011-06-16 @ 16:13:06
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0