Kärt återseende

I helgen har jag varit i Umeå och hälsat på några av mina kära vänner =)
I fredags hade Hårizont en fantastisk hårshow. Dom hade gjort såå fina modeller och en jättebra visning!
Det blev middag och lite samkväm hos Maria innan och sen sammanstrålade vi med Sara, Ida och Caroline och gick på visningen och efter gick vi ett gäng på Invito och umgicks.

Resten av helgen tillbringade jag med Carin. Vi hade en riktig mysdag på lördagen med långfrukost, litet besök på stan, god middag och efter den lite spa-kväll med bastu och sen avslutade vi med en film och hemmagjord daimglass =) Igår åt vi också frukost länge innan det var dags att bege sej hemåt. Måste ju säga att det kändes väldigt konstigt att åka neröver när man ska hem. Brukar ju som vara tvärtom :P Tur att Ume bara ligger en liiiten bit bort så jag kan åka dit ofta!

Pappa och Dolly har varit duktiga i helgen igen och tagit ett till 1:a pris i viltspår. Bara ett kvar nu till championatet =) Dolly har även fått spåra en riktig älg som sprang iväg en bit efter den blivit skjuten. Det var inga svårigheter, men hon blev lite förvånad när hon kom fram till en hel älg och inte bara en klöv =)


Glad Dolly med klöven

 
Bilder från Hårizont´s Show



Kommentarer
Postat av: Brallan

Haha, va söt hon är! Hon ser väldigt vääldigt glad ut :)

2011-11-02 @ 10:16:24
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0