Tora 10 veckor

Imorrn blir Tora 10 veckor. Det går så himla fort! Framförallt så växer hon såå fort! Känns som att hon redan är dubbelt så stor som när vi hämtade henne!
Hon har börjat bli mer aktiv nu, sover fortfarande största delen av dagen men senaste dagarna har hon mitt på dagen fått ett riktigt ryck och sprungit runt på gården och även gjort större lovar. Gick till grannen bla idag, men hon blir faktiskt lite brydd om man stannar på gården och gömmer sig. Tur det! Vi var lite oroliga att den genen inte fanns.
Tänkte ta åka med henne till skogen och gå runt och försöka gömma sig vid tillfälle så hon lär sej att vi faktiskt kan försvinna!
Har börjat lämna henne korta stunder nu när jag går ut med dom andra hundarna. Verkar gå jättebra! Har inte hört ett ljud när jag gått och varje gång när jag kommit hem så har hon legat på sin bädd och sovit =) Imorse tog jag en cykeltur med Imani och Dirie och då låg hon i bädden när jag gick. Hon orkade inte ens kliva upp och kolla vad vi skulle göra. Hon känns väldigt avslappnad!
Lite koppelpromenader har vi också hunnit med, det är hon faktiskt väldigt duktig på. =)
Fick filmen som vi beställt idag också, så nu ska vi lära oss hur man tränar fågelhund.. spännande! =D


Hon älskar sin bädd =)


Imani och Tora har funnit varann =) Det tog dock lång tid och många försök innan Tora äntligen fick krypa ihop hos Imani!


Imorrn kommer Maria, Simon och Dino på besök =) De blir trevligt! På söndag ska vi till Sundsvall på utställning. Känns sådär med Imanis halvutväxta ben, men det går som det går!



Kommentarer
Postat av: Denise

Så söta dom är!! Hittade mina pojkar i sängen för ett tag sen, då låg zeo bakom Wille, med hakan på hans ena öra :-) jag längtar efter valp nu!!!!

2012-04-14 @ 08:32:29
URL: http://www.pudelpojkar.se
Postat av: frida

Så mysiga! Hon är ju så himla söt!

Hälsa Maria med familj!

2012-04-14 @ 08:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0