V75

Då var det dags för årets V75 på Umåker. Jag , Caroline och Jonathan åkte dit med hopp om miljonerna.. men den drömmen sprack på en gång.. våran V75 rad hade inte många rätt.. Men de är sånt som händer!
Det blev bättre sen.. Jag och Caroline spelade placering på Spokesman i avd 6.. han kom trea och vi vann 4 gånger pengarna.. Så vi fick juh tillbaka lite av förlusterna.. även om det inte var några miljoner.
Vädret idag har varit kanon.. Varmt och soligt!
Börjde dagen med en lång, härlig ridtur med Sandra och Carabus innan vi for till umåker.
Nu känner jag mej stekt i ansiktet efter en hel dag ute i solen.. Underbart!!


Kallbloden är dom läckraste!!




En av vinnarna!


Sandra & "lilla" Busen


Jonna tycker att de är mysigt i Livis Box.. Söööt! =)

Ne nu ska jag mysa ner mej i soffan med en film..

hare bra, hej!

Kommentarer
Postat av: elin

tjohooo va trevligt ni verkar ha! blev riktigt avis. jag hinner inte komma upp till umeå så jag får komma efter stockholm. puss å kram vi saknar dig också ska du veta!

2009-04-26 @ 12:35:58
URL: http://elinmalmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0