4:e advent

Idag är det 4:e advent, känns juh helkonstigt.. vart tog tiden vägen??
I veckan har jag ridit Livi. Känns så skönt att äntligen få komma igång med ridningen. Vi skrittar bara men endå.. 
Äntligen blev de vinter åxå! En hel del snö o minusgrader! De är underbart!
Har även varit en hel del hos Helena i veckan och hälsat på Dirie och valparna. Dom är så otroligt söta! Man blir juh tokig! Dom håller på att öppna ögonen nu, så snart är dom ännu sötare!! Har fotat dom idag så nu finns de nya bilder i galleriet!
Ska fota dom varje vecka tänkte jag =)
Fotade lilla Heidi idag också.. Hon är juh bara för söt! En riktigt liten goskit!


Lilla Heidi


Så här härligt var de ute idag!


Kommentarer
Postat av: Brallan

Det ser härligt ut!! SötHeidi, även om hon är otrevlig mot mig och bara gråter så fort hon ser mig, haha ;) Tööta valparna också! Jaa, snart ses vi =D Pöss

2009-12-21 @ 10:40:40
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/
Postat av: Therese & Co

Vilka härliga bilder! Både i på valparna i galleriet och här i bloggen! Tack för igår!

2009-12-21 @ 12:52:58
URL: http://domestictherese.blogspot.com/
Postat av: Brallan

Tack o tack! Jaa, dem har hängt med ett tag men jag gillarom, fhmfhm =D Den är som bra kameran, men de är ju i ärlighetens namn inte min....tur jag får låna den iaf ;D Snart syns vi o nu kör du försiktigt hemöver! Puss o Kraam

2009-12-22 @ 23:41:46
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0