Baldag

Idag är de bal för alla som ta studenten i Umeå. Så vi har haft fullt upp med uppsättningar på jobbet. Jag har gjort håret på två tjejer och en sminkade jag åxå. Det är himla kul, lite nervöst men de gick kanoners =)
Hoppas bara att de inte blåser bort, de är tyo storm idag...

Efter jobbet åkte jag till stallet och gav Livi en ordentlig massage. Hon var lite knepig igår när jag red och reagerade lite när ja strök fingrarna längs ryggen. Hoppas bara inte att låsningen är tillbaka.. hon ska få vila några dagar så får jag se sen om de är bättre.. Imorrn ska vi släppa dom på bete några timmar så då blir dom nog glad. Vi ska släppa ihop Livi och Carabus med vår nya buse Galant. Hoppas de går bra =)

Nu har jag bakat bröd och städat. Familjen kommer juh och hälsar på mej i helgen. Mamma och pappa och mina favorittjejer Jonna och My =)
Tjejerna ska ska få göra sin debut på hästryggen =)
Lilla Naomi kommer hem igen åxå. De blir trevligt o får hem henne. Hon har varit borta länge nu.. Saknar min gamla tant =)

Kommentarer
Postat av: Therese Meya & Alina

Mysigt med familjebesök!

2009-06-04 @ 22:36:38
URL: http://thereseonline.zoomin.se/
Postat av: Brallan

Haha! Maten var super, jag är väldigt glad i mat jag!! Åh va skojj me bal :) Låter himla trevligt med familjebesök också, mysa me smådamerna :) Vad är Galant för en prick då? Vackert namn :) Ha de bra!!

2009-06-04 @ 23:37:15
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/
Postat av: Sandra Bengtsson

Jag saknar oxå lilla Naomi när hon inte är i stallet! Hon e så söt då hon vill upp o sitta i famnen :-)

2009-06-05 @ 09:22:13
URL: http://sandraa86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0