Första ridturen..

Idag har Jonna o My debuterat på hästryggen. Dom tyckte att det var superkul. Ville aldrig sluta så jag trodde att ja skulle få gå runt där hela dagen. Men vi sa att Livi var trött o hungrig så då fick hon gå till hagen =)
Jonna ville inte att jag skulle leda Livi när hon red..
-Hästen gå själv!, sa hon!  =)
Jonna tyckte att Livi skulle hoppa över staketet åxå. Men vi väntar med hoppningen tills nästa gång!
Innan vi red var dom duktiga och borstade Livi.

Vi har även varit på shopping en sväng. Var på Plantagen och köpte lite blommor o grejs. Bla körsbärstomater som jag ska ha på balkongen o aubergin o morötter som jag ska sätta i landet.
Sen åkte jag och mamma till salongen och fixade hennes hår.
Nu ska vi grilla lite och sen göra rabarberpaj =)



Borstning


Mysan





Jonna


Jonna ville leda Livi


Kommentarer
Postat av: Sandra Bengtsson

Va duktiga dom är! Modigt av dem att rida på en stor häst. Undrar om Livi känner att de sitter där uppe, det kan ju inte vara så många kilo på ryggen :-)

2009-06-07 @ 07:24:40
URL: http://sandraa86.blogspot.com/
Postat av: denise

det ska börjas i tid! såg en supersöt kritvit b-ponny på tävlingen idag, ska ja höra om han är till salu? :)

2009-06-07 @ 18:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0