Ledig..

Har varit "ledig" idag.. iaf från jobbet. Badade Dirie imorse o sen for jag till stallet.  Livi har fått nya skor idag. Så nu är hon fit for fight igen.. Men de gick juh bra utan bakskor åxå =)
Efter att Livi blivit skodd åkte jag med hundarna o spårade. Stackars jonna fick kämpa hårt som tusan. Det var massor me nerhugget sly och blåbärsris som var dubbelt så högt som Jonna. Men hon spårade hur bra som helst endå.. Kämpade sej fram i storskogen.. :D La ett ganska långt spår med fyra vinklar och två bloduppehåll. Inga problem!
Dirie spårade åxå bra idag. Hon fick ett lite lättare spår idag eftersom det blev som de blev sist.
När vi spårat färdigt åkte vi hem och åt middag o sen klippte jag Dirie.. Nu är hon förklippt inför Vännäsutställningen!
så nu ska jag bara slappa en stund.. Skönt!!!

Kommentarer
Postat av: Therese Meya & Alina

Busy day! :D Ses imorron!

2009-06-01 @ 23:19:46
URL: http://thereseonline.zoomin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0