office notebook

Har hittat en fantastiskt bra program i office 2007. OneNote. En anteckningsbok.. så nu har jag skapat en viltspårsdagbok.. Kanonbra! En för Jonna o en för Dirie. Dom har en flik var.. värsta bra grejen =)
Satt hela kvällen igår o skrev om hur alla spår har gott, hur jag lagt dom och ritade upp hur spåren såg ut.. =) Nu har jag stenkoll!
Borde göra en träningsdagbok åxå..
Ne nu måste jag gå o ta hand om Dirie.. hon verkar ha lite överskottsenergi.. har snart hämtat alla leksaker ur korgen! =)

Kommentarer
Postat av: Therese Meya & Alina

Vilken grej!! Måste kolla om jag har den oxå, då snor jag din ide´rakt av ;)

2009-06-08 @ 22:14:04
URL: http://thereseonline.zoomin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0