Hemma igen..

Nu är man hemma igen efter besöket i sollefteå. Fick juh mysa med småtjejerna och umgås med familjen så de var trevligt =) Naomi fick stanna i Sollefteå med pappa. Hon löper just nu o jag ska åka bort en del framöver så de blir så jobbigt när man ska hitta hundvakt o så.. De är juh lite jobbigt att åka utan henne.. men hon trivs bra där åxå de vet jag juh.. =)
När jag kom till umeå åkte jag ut till bruks och tränade lydnad med Caroline och Therese.
Dirie var sjukt taggad idag!! Hon var jätteduktigt.. Väldigt fokuserad och glad =) Verkar lovande inför tävlingen.. ursch ja blir nervös!
Jonna var åxå väldigt taggad.. Hon fick träna lite med Caroline. Hon är som en piraja på köttbullarna.. =D



Jonna går fot!


Ställande under gång.. Jonnas bästa moment!

Nu ligger båda hundarna utslagna i sovrummet =) skönt!

Kommentarer
Postat av: Therese, Alina & Meya

Imponerad av Jonnas ställande! 10p med hederspris :D

2009-05-04 @ 22:11:04
URL: http://thereseonline.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0