Hoppning woohoooo!

Har hoppat med Livi idag.. alltså.. jag säger bara de.. jag har världens bästa häst =D
Förra gången vi hoppade kunde hon inte hoppa kombination.. idag efter två halvbra försök (utan vägran) hoppade hon den i galopp helt klockrent. Lugn galopp emot och hoppade av precis rätt.. De är sååååå roligt!!!
 Kom hem vid 8 från stallet, nu har ja precis ätit midda och pratat med mamma så nu måste jag ta o aktivera mina små vovvar..
Dirie har bara lite uppdämd energi nu.. så vi ska plocka fram dogtornardon.. den gillar dom =) o godisbollen =)

hej!


Kommentarer
Postat av: elin

Hon verkar må bättre å bättre nu då? hoppas hon snart är alldeles prima. vilken tur du har som har en så fin häst nu. jag va inte lika lycklig igår när jag tog in hästarna ska jag säga. bråkstakar dessa pojkar, tur en är snäll iaf =P

2009-05-08 @ 14:00:44
URL: http://elinmalmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0