Lydnadstävling.. inget man skryter om...

Tävlade lydnad med Dirie idag.. Gick juh tyvärr inte som vi hade hoppats på..
Men vi hade kanske inte bästa förutsättningarna med tanke på att Dirie inte har fått göra nåt på två veckor pga tassen.. Men men.. vi får ta nya tag! De går säkert bättre nästa gång.. =)
Nu i efterhand när jag kollar på filmerna från tävlingen så var det inte så dåligt som de kändes..Hon var lite ofukserad...

När jag kom hem tog jag tag i Jonnas kalufs.. Hon fick behålla lite päls den här gången och fick en frisyr.. Hon är juh så ruskigt söööööt!! Hon är som en lite karamell.. Man vill juh bara äta upp henne alltså!!!
Sen blev de en liten cykeltur med vovvarna medans potatisgratängen blev klar i ugnen =)

Nu ska ja slappa lite i soffan =)

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vill se bild på karamellen!!!!!!!!

=)

2009-05-22 @ 08:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0