Lydnadstävling..

Igår var vi på bruks ute på Ön och kikade när Caroline och Douglas genomförde sin första lydnadstävling.
Dom var jätteduktiga! Douglas gjorde alla moment förutom hoppet. Linförigheten var super! Nästa gång kommer de gå ännu bättre nu när Caroline vet hur de går till =) Vi tittade åxå på Diries syster Meya som tävlade tvåan.. Duktiga tjejer =)

Efter det blev de en sväng till stallet. Hoppning igen med Livi. Igår hoppade hon en kombination med oxer!!!  Hon är så duktig!!
Sen på kvällen åkte jag och vovvarna till Caroline och lagade massor med god mat och såg Robinson och Se upp för dårarna.

Nu ska jag snart åka ut till flyget. Ska åka till Stockholm och fara på kryssning med jobbet! Hoppas jag inte blir sjösjuk! Det blir nog skoj =) Vi får några timmar på stan åxå innan båten avgår =)

skepp ohoj!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas du får trevligt på båtresan!!! =) Jag är avis på dig!!!

Kram

2009-05-10 @ 13:00:24
Postat av: Therese, Alina & Meya

Kul med kryssning! =D

2009-05-10 @ 18:40:05
URL: http://thereseonline.zoomin.se
Postat av: Brallan

Så roligt med båttripp...vill också :D Hoppas ni har de kanoners!!

2009-05-11 @ 14:20:37
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/
Postat av: elin

å gudars va trevligt hörrö! hoppas du hitta nå fint på stan. jag ha anämlt mig till vännäs båda dagarna nu. dyrt blev de men men... chans till pris iallafall! kramarna

2009-05-11 @ 14:36:35
URL: http://elinmalmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0