viltspår..

Klev upp i morse o begav mej ut i skogen med blod och klöv och la 2 st spår. Sen åkte jag o jobbade o efter det for jag till stallet.
Sandra skulle hjälpa mej när jag hoppade Livi. Allt gick så himla bra. Hennes galopp börjar bli så himla fin!! Särskilt vänster..
Vi började hoppa fram på ett enkelt hinder. Sen började jag rida på en linje med 3 hinder. Ganska låga, Livi har juh aldrig hoppat 3 hinder i rad förut. Men de gick jättebra! De gick fort men hon hoppade.. Hon är inte blyg för hinder. Efter andra gången på den linjen började de skramla bakom mej.. så klart så for juh en sko... suck.. de var juh bara att gå hem med henne o dra loss den..  Hon som var så duktig!
Efter det for jag till mina spår. Började med Jonna. Hon fick ett ganska långt spår idag.. var nog närmare 600m. Hon jobba o jobba.. Kollade av hela tiden.. hon är så ruksigt noga.. men de går nästan lite för långsamt.. men de kanske blir bättre efter några spår. De är juh bara andra för iår så de blir säkert bättre med lite träning!
Dirie var råtaggad. Ville inte alls sitta kvar i bilen när jag gick iväg me Jonna. Hon spårar en aning snabbare. Hon skulle gärna kunna få bli lite nogrannare. Men hon hittar juh fram iaf... Aja.. de kommer väl.. Vi ska åka ut till Therese imorrn o spåra åxå. Får se om de går bättre då. Nu ligger dom iaf som två klubbade sälar o sover =) skönt!

Kommentarer
Postat av: Therese Meya & Alina

Attans synd med skon =( Vi ses imorrn!

2009-05-28 @ 23:05:30
URL: http://thereseonline.zoomin.se/
Postat av: elin

du är duktig du gulla!

2009-05-29 @ 17:21:27
URL: http://elinmalmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0