Wella Showboat

Fy va trött jag har varit idag.. men det var värt de.. Kryssningen var sjukt trevlig! God mat, 3-rätters bla med rökt struts till förrätt och oxfile till varmträtt.
Efter middan var de visning, en del fina frisyrer och en del mindre fina..
Sen blev de shopping i taxfreen följt av några timmar i hytten... vet inte riktigt varför men vi hade trevligt där, jag, Jenny, Lisa och Karin.. sen joinade vi Vicky o Emelie som hade hytten bredvid.. vid sisådär 02.00 pallrade vi oss upp till dansgolvet och skakade rumpan i ett par timmar. Sen somnade jag o Karin mitt i ett samtal..
Vaknade vid 10 till en röst som sa typ " godmorgon alla tjejer och killar, nu är brunchen öppen..... " i högtalarna,  gick upp till resturangen och åt goooofrukost.. *mums*
Efter det gjorde vi ett försök att gå på några workshops.. vi var ganska trötta men lite fick vi med oss av visningarna iaf =) "Hos Thomas"-Thomas är juh alltid lika galen och rolig..
Avslutade resan med en hamburgertallrik innan vi gick av båten och begav oss hem. Landade i Umeå 19.00.
Började arbetsdagen 08.00 idag.. Det var hårt.. nu är jag svimfärdig så nu ska ja kasta mej i sängen med en kopp te och Stieg Larsson =)


Snygga brudar som väntar på middag, Emelie, Ida & Jag


Några till, Karin, Lisa & Jenny


Ett dansande par på visningen, Skitbra visning Wella!


Alla wellas modeller


Modeller från Hos Thomas


Björn Axen- killarna Johan & Peter i galet samarbete!


Flickorna i hytten!

Ne nu är de inte långt ifrån drömmarnas land!




Kommentarer
Postat av: elin

ååhhh va roligt ni verkar ha haft! nej mamma va inte så sugen på att betala extra för att jag ska åka till umeå å färga tyvär. men jag tänkte inte klippa mig.. färga går att ångra men inte klippningen hehe.. hur blir de piteå? puss!

2009-05-13 @ 13:25:51
URL: http://elinmalmsten.blogg.se/
Postat av: Brallan

Hejjeh :-D Hur är läjet? Ni ser ju ut att ha haft de förjordat bra!! Va skojj!! Snyggjävel är du på kortet också ;) Hoppas allt är bra!! Puss puss

2009-05-13 @ 16:53:33
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/
Postat av: Therese, Alina & Meya

Snygga bilder!Ser så "sex and the city"-aktigt ut!

:D

2009-05-18 @ 23:17:16
URL: http://thereseonline.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0