Klipp & färg-kurs

Idag har jag varit på klipp och färg kurs med Thomas Edlund. Han har en salong i stockholm som heter Hos Thomas. Mycket bra kurs! Har lärt mej massor med bra klipptekniker och fick göra en riktigt rolig färg!
Hade en väldigt bra modell för att klippa en grafisk frisyr, vilket jag väldigt gärna ville göra.
Sen fick jag klippa en till modell som hade långt hår för att få testa lite andra tekniker.

Knäppte lite bilder, men dom blev inte så bra och dessutom så hann jag inte styla frisyren som den skulle vara heller men..

     
Före...

           


Efter..
Slingorna blev såå snygga!

Kommentarer
Postat av: Frida

De blev så himla snyggt!!!

Men du glömde skriva att sen färgade du fridas ögonbryn och de blev sååå snyggt ;) Du är en jävel på att färga, vad de än gäller! =)

Tack!

2009-11-19 @ 08:42:31
Postat av: Therese & Co

Jätteläckert!

2009-11-19 @ 19:17:46
URL: http://domestictherese.blogspot.com
Postat av: elin

GRATTIS gumman!!!! hoppas på några små friska söta gulliga vackra härliga svarta lockiga töta snygga å framförallt snälla valpar! puss å kram miss u babe!

2009-11-19 @ 23:51:09
URL: http://elinmalmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0