Shopping..

Idag har jag äntligen fått gå på stan och spenderat lite pengar.. de är juh såå kul! =)
Lite kläder och skor..
Jag och Karin gick omkring och hade de trevligt på stan och åt en mycket god nachotallrik på Costas.
Sen åkte jag till Helena en liten sväng. Fick mysa lite med lilla Heidi.. hon är juh helt bedårande!
Helena klämde lite på Diries mage och hon trodde definitivt att hon är dräktig :D
Det tror jag juh åxå för hon har juh blivit lite tjock om magen! De ska bli så himla spännande med små valpar! O de blir sååå jobbigt att inte behålla nån...
Nu är de bara att vänta 4 långa veckor till innan dom små kommer!

Kommentarer
Postat av: Therese & Co

Spännande med små Dirisar! =) Kul med shopping och lunch på stan!

2009-11-15 @ 19:53:14
URL: http://domestictherese.blogspot.com/
Postat av: Frida

ÅHHHH!!!!!! =) Små små gulliga!!! Vad du måste längta! Jag längtar ;)

2009-11-16 @ 09:08:16
Postat av: Brallan

Dem 4 låånga veckorna går fort, så kul =D Klappa Dirran lite på magen från mig! Kul me shopping....jag vill också!! Men vi har iaf shoppat golv, å de var jämarns kul de med =D Puss

2009-11-17 @ 16:00:18
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0