Söndag..

Idag har det varit världens tråkigaste väder.. regn o rusk. Men jag har fått en del gjort.
Imorse tog jag tag i Diries päls. Det var inte en dag för tidigt. Det var mycket päls på lilla Dirie.. Men nu är hon snygg =)
Gick ut o tänade lite lydnad med Dirie åxå.. måste juh träna på vår hemläxa från kursen. Nästa gång är det sista gången och då är de lite tävling. Vi ska "tävla" i trean. Dirie är inte riktigt färdig med alla moment i trean men hon är jätteduktig. Det mesta kan hon faktist! Men vi har juh hela vintern på oss att träna in de sista!

Sen åkte jag till stallet. Jag och Caroline for ut och körde Livi. Det var väldigt skoj. Tyckte Livi åxå =)
Nu ska jag bara njuta av mina sista timmar av helgen!



Diries nya frilla


Livi o Caroline


Småflickorna i regnet.. Söt!!

Kommentarer
Postat av: Therese & Co

Söta bilder! =)

2009-10-05 @ 18:28:45
URL: http://thereseonline.zoomin.se
Postat av: denise

jaa jäklar va mkt päls dirie hade innan du klippte henne ;P

2009-10-10 @ 20:14:25
URL: http://deniseolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0