äntligen en ledig dag!

Idag hade jag planen att åka till Övik och tävla lydnad med Dirie. Jag klev upp 06.00, gjorde iordning frukost som jag skulle ta med mej, packade allt o klädde på mej. Sen var de bara att gå ut o rasta hundarna o åka iväg. Precis när jag skulle gå ut upptäcker jag nåt ja väntat på länge.. Dirie löper!!!
Så jag packade upp allt och hoppade i säng igen.. vilket var väldigt skönt.
Eftersom jag skulle åka till Övik så lånade jag ut Livi till Anna. Men jag åkte ut till stallet och tittade när Anna red. De är alltid roligt att få se sin häst från marken åxå. Livi var väldigt pigg idag o inte så lätt att ha med att göra.. men de gick bra endå =)

I eftermidda har jag varit ute och lagt spår som jag ska gå imorrn och sen klippte jag Jonna.
Nu ska ja titta på nyaste avsnittet på Grey´s Anatomy.. Det har jag väntat på länge!!!!! =)
Har laddat me ostkrokar o mintkrokant så nu ska jag bara slappa =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Enda anledningen till att det till slut gick bra för mig och Livi var att du hjälpte mig haha

2009-09-27 @ 21:14:41
URL: http://www.silverpudel.com
Postat av: Therese &co

Lät som du fick en skön dag! Spännande med Dirie och löpet...

2009-09-28 @ 10:29:22
URL: http://thereseonline.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0