Hopptävlingar på Hippo

Idag har jag och Anna varit på Hippologum och tittat på lite hopptävlingar. Dom ska ha inomhus-SM i helgen där så idag var de nå inför el nå.
Fick se juh äntligen se Cindy tävla. En otroligt fin häst som ägs av Kicki Girhagen. Det gick bra för dom, gick vidare till semi 2 som går imorrn.
Hade jag haft pengarna hade jag aldrig tvekat att köpa henne alltså.. Gillar verkligen den hästen!
Tyvärr så jobbar jag juh i helgen o ska ev tävla på sönda så jag har inte köpt nå biljetter till själva SM:et. O nu är de slutsålt.. Men man kan tydligen kika på den live på internet på sönda =)
 
Annars i veckan ha jag har inte gjort så jättemycket. Var på kurs med Dirie i tisdags. Dirie gjorde en superbra vittringsapportering. De var typ andra gången vi provade de. Hon gör vissa moment från lydadsklass 3 nu väldigt bra. Känns bra inför framtiden.. Så nu ska vi bara försöka klara av 2:an. 
Viltspårade lite åxå i tisdags. Både Jonna o Dirie spårade riktigt bra =)



Lilla Jonna me stora klöven =)

Kommentarer
Postat av: Therese & Co

Vad fin bild! Hon är ju för söt!

2009-09-24 @ 22:14:35
URL: http://thereseonline.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0