Mobilshopping..

Har ju kommit på den brilljanta iden att jag vill ha en ny mobiltelefon. Varför?.. ja säg de..
Hade iaf funderat på en iphone, men nu har jag ångrat mej. Har pratat med flera kunniga personer och alla rekommenderar mej att köpa en android-telefon. De är de som kommer gälla framöver låter det som. Eftersom det finns tusentals applikationer man kan ladda hem, det mesta om inte allt, gratis, så är dom himla bra. Man bestämmer själv hur menyn ska se ut och de kommer hela tiden nya apps som man kan ladda ner. Låter också som att android-telefonerna är mycket snabbare än andra.
Jag åkte till Mediamarkt idag för att pilla lite på telefonerna. Hade som innan jag åkte hittat min blivande leksak, en Samsung Omnia 2.
Den verkade ju himla bra, de är inte en android utan den har windows som operativsystem.. med office.. verka bra tyckte ja..
Men efter jag pillat ett tag på den kom de en trevlig kille och hjälpte mej. Han tyckte absolut att de var android som gällde. Så han visade mej Sony Ericssons nya telefon.. xperia x10.. Japp då var jag såld.. en sån får det bli =)
Väldigt bra kamera dessutom =)




           

Kommentarer
Postat av: Magnus

Office finns till Android oxå :D och allt som finns i svenska "Butiken" är gratis då Google inte lyckats få hit någon betalfunktion.. men det går att komma runt om man skulle vilja..

2010-04-02 @ 19:46:21
Postat av: Frida

MEN ERICA!!!!!! Vi pratade ju om de här ;)

2010-04-06 @ 08:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0