Julkänslor!

Ja då var det december. Har för första gången på länge fått jättemycke julkänslor. Kan bero på all snö som har kommit. Var länge sen november var så fint som de varit iår!
Det blev lite extra adventpyntning iår. Har idag varit och köpt hyacinter också. Längtar tills dom slår ut och börjar lukta så där gott!





Slog på stort och köpte en julduk =)




Vi har som sagt fått mycke snö. I fredags och lördags bara vräkte det ner. Måste ha kommit minst 4 dm. Imani och Dirie är helt överlyckliga. Dom bara busar och springer som galna när vi är ute och går. Ser ut som två snögubbar efter ett tag! Jonna är dock inte riktigt lika nöjd. Tycker mest att de är besvärligt att ta sej fram där det inte är plogat..

De börjar närma sej Finland-resan nu. Jag och Imani tränar flera gånger varje dag på att ställa upp sej snyggt. Kan ju inte komma helt oförberedd. Jag börjar bli ruggigt nervös nu.. Men de ska bli väldigt kul att åka dit, hur resultatet än blir. Hoppas dock på det bästa =) Får väl se en och annan snygg hund där också.

Imorrn ska jag lära mej att göra fransförlängning. Lisa ska ha kurs för mej, Karin och Daniella. Det ska bli roligt, alltid kul att utveckla sej lite. Det verkar ju lite pillrigt, men jag tror jag ska fixa de =)


Kommentarer
Postat av: Marajja

Va mysigt du har, gillar dom turkosa kulorna där. Mkt tjusiga! =) Och kul med franförlngning..wohoo!!

puss!!

2010-12-02 @ 00:24:21
URL: http://miaria.blogg.se/
Postat av: Fillie

Åh, va mysigt du har de gulla :) Tihi! Va spännande med Finland också! Pussn

2010-12-02 @ 09:44:44
URL: http://feliziaaslund.bloggagratis.se
Postat av: Brallan

Å så mysigt sötan :D Ska allt köpa nå hyacinter jag med, som sagt dom luktar ju så gött! Hoppas de går bra i Finland, men de gööööör de!! Å skojj med fransförlägning :) Pusss

2010-12-02 @ 10:16:09
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/
Postat av: elin

Inte behöver väl du va nervis! du vet ju att du har den vackraste av dom alla eller?

längtar till du kommer hem så vi kan julmysa ihop.

Fransförlängning är ju sjuuukt snyggt, pillrit ska re va!

puss

2010-12-02 @ 11:59:16
URL: http://elinmalmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0